Proč byl můj vklad neúspěšný?

  • Dokončení procesu ověření účtu: v některých případech nejsou vložené prostředky zahrnuty na vašem bankovním účtu, dokud není dokončen buď proces ověření účtu, nebo proces ověření platební metody. Pokud tomu tak je, budete patřičně upozorněni.
  • Dokončení procesu vkládání: ujistěte se, že jste dokončili celý proces vkladu. Když například provádíte vklad pomocí PayPalu/Skrillu (pokud je tato metoda ve vaší zemi dostupná), je po vás vyžadováno dokončit vklad přes relevantní webovou stránku e-peněženky.
  • Platební metoda za jeden účet: platební metoda může být spojena pouze s jedním účtem. Nebudete moci provést vklad použitím vaší debetní/ kreditní karty nebo elektronické peněženky, pokud je již spojena s jiným obchodním účtem.
  • Omezení vkladu: Pokud dostáváte chybovou zprávu, která vám oznamuje, že jste dosáhli limitu vkladu nebo pokud z nějakého jiného důvodu nemůžete provést vklad, kontaktujte nás prosím pro další informace kliknutím na odkaz “Odeslat e-mail”.
Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás!
E-mailem

Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 76,4% účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami u tohoto poskytovatele ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.