Proč jsem neobdržel svůj ověřovací dopis?
V některých zemích budete moci vyžádat odeslání dopisu na poštovní adresu, pro ověření adresy vašeho obchodního účtu. Tato služba nicméně není v některých zemích dostupná. Pro vyžádání tohoto dopisu, se přihlaste na Plus500 platformu, klikněte na "Nabídka" → “Účet” → “Ověření adresy” → “Pošlete mi dopis”. Pokud tento dopis neobdržíte do 3 týdnů, měli byste ověřit přesnost adresy u vašeho účtu, a pokud je to nezbytné kontaktovat náš tým podpory. Přesto však je po vás vyžadováno poskytnutí dokumentu (fotky účtu za energie/bankovní výpis), abychom ověřili vaši adresu v souladu s našimi regulatorními povinnostmi.
Společnost Plus500 netvrdí, že je oficiální akademickou institucí, která by získala schválení od jakékoli země/vlády.