Proces ověření účtu

Proč jsem neobdržel kód pro ověření mého telefonního čísla?

Ujistěte se, že ve vašem čísle nezahrnete číslo vaší země, systém totiž automaticky vytáčí kód vaší země podle vašich

Přečtěte si více

Proč jsem neobdržel svůj ověřovací dopis?

V některých zemích budete moci vyžádat odeslání dopisu na poštovní adresu, pro ověření adresy vašeho

Přečtěte si více

Co je daňové identifikační číslo?

Daňové identifikační číslo (DIČ) je osobní číslo, které se používá pro daňové účely ve vaší zemi daně (tj. země, kde hlásíte své daně).

Přečtěte si více

Co je vyžadováno pro ověření mého účtu?

Na zákaznících se vyžaduje ověřit své účty pro účely indentifikace a bezpečnosti v souladu s naším procesem hloubkové kontroly zákazníka

Přečtěte si více

Jak ověřím své telefonní číslo?

Pro ověření vašeho telefonního čísla jděte prosím na hlavní obchodní obrazovku na Plus500 platformě → Klikněte na "Nabídka" → “Účet” → “Ověřte účet”

Přečtěte si více

Jak svou platební metodu ověřím?

Prostředky vložené na váš účet musí pocházet z platební metody, která je na stejné jméno jako je jméno držitele obchodního účtu Plus500

Přečtěte si více

Jak aktualizovat detaily mého účtu?

Pro změnu jakýchkoliv osobních údajů, na vašem obchodním účtu (zobrazených na obrazovce “Správa fondů” / "Osobní informace"), nás prosím kontaktujte a vysvětlete

Přečtěte si více
Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás!
E-mailem

Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 80,6% účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami u tohoto poskytovatele ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.