Financování vašeho účtu

Financování vašeho účtu

Doplňování finančních prostředků na účet a výběry z něho jsou jednoduché a bezpečné procesy. Akceptovány jsou následující metody:

Visa/MasterCard - okamžitý přístup, nejrychlejší způsob, jak začít obchodovat, použijte jakoukoli kartu s logem Visa nebo MasterCard. Nákupy Visa/MasterCard jsou plně integrovány prostřednictvím obrazovky pokladníka Plus500.
Pro bezpečné doplnění finančních prostředků do účtu prostřednictvím Visa/MasterCard jednoduše:
→ Přejděte na hlavní obrazovku platformy
→ Klikněte na „Správa fondů“
→ Klikněte na Visa/MasterCard
→ Zvolte částku vkladu a zadejte údaje o kreditní kartě
→ Klikněte na „Potvrdit“ – po několika sekundách se objeví potvrzení

Skrill - pro doplnění finančních prostředků do účtu pomocí služby Skrill, jednoduše:
→ Přejděte na hlavní obrazovku platformy
→ Klikněte na „Správa fondů“
→ Klikněte na Skrill
→ Vyberte částku a zadejte svou e-mailovou adresu Skrill
→ Otevře se nové okno prohlížeče
→ Potvrďte převod na webových stránkách Skrill

Bankovní převod – jakmile je převod proveden, můžete začít obchodovat (toto může trvat až 3 dny).
Pro doplnění finančních prostředků do účtu bankovním převodem:
→ Přejděte na hlavní obrazovku platformy
→ Klikněte na „Správa fondů“
→ Klikněte na „Bankovní převod“
→ Klikněte na „Zašlete mi údaje potřebné pro bankovní převod“
→ E-mail s našimi údaji pro bankovní převod a konkrétními pokyny bude zaslán na vaši e-mailovou adresu
→ Řiďte se pokyny v tomto e-mailu a proveďte převod

PayPal - abyste svůj účet financovali jednoduše prostřednictvím PayPal:
→ Přejděte na hlavní obrazovku platformy
→ Klikněte na položku Správa finančních prostředků
→ Klikněte na "PayPal"
→ Vyberte částku a zadejte své údaje o Paypal
→ Vyskočí nové okno prohlížeče
→ Potvrďte převod na stránkách PayPal

Upozorňujeme, že pro financování svého účtu musí zákazník splnit všechny vstupní procedury (včetně ověření telefonního čísla) a musí dodat platnou dokumentaci k otevření účtu (např. průkaz totožnosti s podobenkou a doklad o adrese trvalého bydliště).

Hotovost

Společnost Plus500 nemůže přijímat hotovostní platby.

Výběry

Naší politikou je, aby se zpětné platby, kdekoli je to možné, vracely do původního zdroje převodu provedeného zákazníkem.

Můžeme od našich zákazníků požadovat rovněž doplňující dokumentaci, a to za účelem zajištění maximální ochrany finančních prostředků zákazníků, stejně jako za účelem ověření vlastnictví účtů využitých při zvolené platební metodě.